niedziela, 4 grudnia 2016

"23 kilometr" idealnym pomysłem na prezent




"23 kilometr" - jedyna taka książka na polskim rynku wydawniczym idealnym pomysłem na świąteczny prezent :)

To opowieść o podróży przez życie psim zaprzęgiem, o pasji, miłości i rodzinie, która wbrew przeciwnościom losu konsekwentnie dąży do realizacji obranych celów i marzeń. To książka podróżnicza, ale też o życiu, o szukaniu siły w sobie, która pozwoli podnieść się po niezliczonej ilości upadków i niepowodzeń, i oczywiście o psach - wspaniałych przyjaciołach na wspólnej ścieżce życia.

Od 25 lutego 2016, kiedy to "23 kilometr" miał swoją premierę w Kinoteatrze Rialto w Katowicach odbyliśmy ok. 50 spotkań autorskich i prelekcji w bibliotekach, domach kultury i na festiwalach podróżniczych. Spotkaliśmy mnóstwo zakręconych, niezwykle ciekawych i inspirujących osób. A reakcje, które wywołuje "23 kilometr" przeszły nasze najśmielsze oczekiwania:

"to jedna z najważniejszych książek, jakie czytałam w ostatnich latach, polecam!!"
Mirosława

"(jestem) zafascynowany i w sposób oczywisty wzruszony Państwa wysiłkiem i działaniem, dyktowanym wielkim sercem i humanizmem, którego próżno szukać we współczesnym świecie"
Maciej

"Jedna z bardziej interesujących książek jakie ostatnio przeczytałam. (...) Czytając czuje się tą wielką pasję i miłość do zwierzaków"
Irena

Dziękujemy za te słowa. Są one dla nas olbrzymią motywacją do dalszych działań.

"23 kilometr" - wyłącznie do kupienia u nas. Jej koszt to 35 zł plus 10 zł za wysyłkę priorytetową pocztą.
Zamówienia prosimy składać na info@syberiada-adventure.com

Kilka recenzji:
"Piękna, wzruszająca, dosadna. O oddaniu, miłości i poświęceniu. Wyciska łzy i rwie dusze w cichej bezsilności. Historia zmagania się z wszelkimi przeciwnościami losu, by ostatecznie dać nadzieję na lepsze jutro..."
Alina

"Książka jest GENIALNIE napisana - tak jak powinna być pisana książka o podróży i życiu. Zachęcam każdego do przeczytania książki "23 kilometr" - bo naprawdę warto!"
Irek

"Historia prawdziwa, szczera, wzruszająca. Pełna energii, pozytywna, motywująca ale także i smutna. Czyli taka jak życie. Wciągająca od początku do ostatniej kartki.(...) pasjonująca historia niezwykłej rodziny. Tak, na pewno motywuje do działania. A autorowi można pozazdrościć uporu i wiary w to co robi. Świetna robota, polecam każdemu do przeczytania!"
Kazimierz

"Przyniosłam dzisiaj do domu... Miałam tylko "rzucić okiem" na początek , obejrzeć "obrazki" żeby zastanowić się kiedy podjąć próbę "bliższego poznania materiału".... Po pierwszej stronie uznałam że zastanawianie się jest już bezprzedmiotowe :) Gratuluję :)"
Katarzyna

I fragment książki:
"Wpatrywaliśmy się oboje w ciemną, nieprzeniknioną dal. Przed nami było Inarijarvi. Pierwszy raz zobaczyliśmy jezioro. Zobaczyliśmy zaledwie tyle ile widać było w świetle reflektorów. Jednak ten drobny wycinek wtedy wystarczył. Zresztą nie to co było widoczne miało znaczenie. Od jeziora wiał wiatr. Dość mocny, jednostajny podmuch idący z mroku. Czuć było w tym wietrze długą drogę jaką przebył. Czułem w nim ogrom przestrzeni jaka rozciągała się w ciemnościach, gdzieś tam daleko, gdzie wzrok nie mógł sięgnąć.
Przestraszyłem się. Poczułem prawdziwy lęk. Taki pierwotny strach głęboko w sercu.
- Jak my damy radę objechać to jezioro - pomyślałem wtedy. Tak naprawdę pierwszy raz od czasu kiedy zaczęliśmy planować tę wyprawę nagle ogarnęły mnie wątpliwości. Było bardzo zimno, dwadzieścia parę stopni poniżej zera. Do tego dość mocno wiało. I to coś, co trudno opisać. Jakaś groza."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,
jeśli dodajesz komentarz jako Anonimowy, przedstaw się proszę, lubimy wiedzieć z kim rozmawiamy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...